КОДЕКС

"Дніпропетровський Будинок органної та камерної музики".


Відношення до роботи

  • - на роботу як на свято;
  • - відповідальність, пунктуальність;
  • - активність, працьовитість;
  • - твердість, але і одночасно гнучкість;
  • - зберігати і примножувати музичні традиції;
  • - пошук і впровадження нових напрямів;
  • - постійне підвищення свого професійного рівня;
  • - вивчення вітчизняного і зарубіжного досвіду;
  • - участь кожного в розробці і реалізації цінних ідей і пропозицій;
  • - кожен співробітник повинен відчувати свою причетність до діяльності органного залу
  • - розуміти свою відповідальність, знати ціну можливих упущень;
  • - бути відданим музиці, не втрачаючи голови при успіхах і поразках;
  • - турбота про престиж професії та гідний імідж органної зали

 

 

Відношення до слухачів

  • - наш органний зал - місце зустрічі з музикою;
  • - чиста нота добра і тепла;
  • - повага прав і інтересів слухачів;
  • - "екологічно чисті" продукти музики;
  • - ми любимо своїх слухачів, намагаємося враховувати їх побажання і не дивуємося з їх індивідуальних побажань;
  • - ми толерантні, ввічливі, тактовні;
  • - створення атмосфери гостинності в органному залі.

 

 Ставлення до керівника

  •  - виконання всіх його службових розпоряджень;
  •  - беззастережна підтримка його авторитету, дотримання субординації;
  •  - надання йому будь-якої необхідної допомоги;
  •   - відсутність скутості, нервозності в присутності керівника.


Ставлення до колег

  •      - Повага, тактовність, ввічливість, дружелюбність;
  •     - повага і увага до ветеранів, в тому числі до тих, що пішли на пенсію;
  •     - командний дух і взаємовиручка;
  •     - чесність, щирість, дотримання авторських прав на творчу ідею.


Ставлення до підлеглих

  •     - ввічливість і стриманість в прояві емоцій;
  •     - точне формулювання всіх службових завдань;
  •     - об'єктивна оцінка діяльності кожного.


Ставлення до себе

  •     - бути патріотом України;
  •     - бути серйозним, але з тонким почуттям гумору;
  •     - бути чарівним і привабливим;
  •     - вимогливість;
  •     - відмовитися від зла, заздрості, ненависті;
  •     - прагнення до самовдосконалення, дотримання моральних норм;
  •     - ставлення до свого здоров'я як до суспільної цінності;
  •     - турбота про свою фізичну форму.


Принципи прийняття рішень і вирішення конфліктів

  •     - слухати і чути опонентів;
  •     - критикувати не особистість, а дії;
  •     - шукати точки збігу думок та інтересів;
  •     - прагнути не до особистої перемоги, а до вирішення проблеми;
  •     - проводити обговорення методом «круглого столу», при якому немає ні керівника, ні підлеглого.


Основні вимоги до ділового мовлення

  •     - грамотність, правильність, стислість;
  •     - вміти вести ділову розмову, телефонну розмову;
  •     - дотримання мовного етикету: звернення в офіційній обстановці на «ви» і по імені по-батькові, незалежно від вікової та службової різниці;
  •     - неприпустимість ненормативної лексики;
  •     - неприпустимість підвищеного тону і образливого стилю спілкування.


Вимоги до зовнішнього вигляду

  •     - чистота, охайність, доглянутість;
  •     - поєднання вільного модного стилю з ділової стриманістю.